2020年1月8日 星期三

本地新酒店: ALVA HOTEL BY ROYAL帝逸酒店



熱愛住酒店的我們這一家今次試住了剛剛在石門新開的帝逸酒店(ALVA HOTEL BY ROYAL),與帝京、帝景等是同一集團,然而這裏並不是主打親子路線,而是走型格路線,但趁新簇一試,一試難忘,令我哋即晚想加訂添!

PitStop
或者仍然是新開幕的關係,平日房價非常划算,以星期五晚計,一晚才4XX多元,住高一級(河景)也只是5XX元。雖然一般的房間不算很大,但感覺不焗促,可能窗夠大。這裏除了新,最大的特色係設計非常新潮,由大堂的設計已可看到,好in,好green(有一片綠色仿草牆),員工超級友善。Check in兩旁一邊是輕食咖啡廳PitStop,推出的下午茶set又靚,環境亦一流;一邊是供隨意享用的共享空間,後面便是自助餐廳Alva House,聞說常常滿席。


值得一提的是這裏還有中菜廳,還有我重點推介二十八樓日式餐廳源峰,除了有日籍大廚坐陣,這裏以落地玻璃作採光,景觀一流,加上有私人房(設電視)、戶外座位,一個字,好寫意!!當然你問貴唔貴,唔貴係呃你,中上價啦,食個景嘛!自己睇睇餐牌衡量吓。
源峰

講返入住重點,作為一晚住客,當然係留意房間同酒店設備。講房。新奇嘅玩意沿於一個iPad,原來房內的燈、電視頻道以
及冷氣都在iPad中調校,好新鮮,而且不得了,電視頻道比一般酒店多,開住NHK我仲以為自己去咗日本。

房內有illy咖啡機,附兩包咖啡試飲,雪櫃幾罐汽水都係送嘅,枱上有杏仁餅同山渣餅亦係免費,比較驚喜。USB插頭充足,拖鞋唔係薄紙款,浴袍仲要係內層面料係軟軟棉質,好舒服嘅毛公仔咁樣!






講浴室,用品正常,都係有牙刷、梳、化妝棉等等,點知另一個驚喜位又出現,就係牙刷係...木做嘅!點解嘅點解嘅?我真係第一次見,好想拎返屋企收藏。雖然沒有浴缸,但呢度坐廁同淋浴間係各據一「室」,淋浴有天花大花灑,手提花灑都好正,因為係最新式唔會打啲水落身時好痛,係非常溫柔,我個仔好滿意。我仲發現有日用同夜用...洗頭水/沐浴露,到底係咩意思?應該係味道唔同,比你energy或relax。依酒店資料顯示,「為確保優質的睡眠質素,酒店選用脊醫認可的Sealy床褥及高級寢具用品,配合睡枕選單供選擇。浴室另設有「優質水療淋浴系統」,能釋出含維他命C和膠原蛋白的軟水,有助改善膚質及髮絲。」嘩,真係咁勁?

其他設施仲有令人開心嘅頂層露天恆溫泳池,攝氏28度令我地1月都即刻買返件泳衣落水,吸引程度可想而知,仲有救生員當值添。而入面健身房有一個玩VR兼考平衡嘅器材,不過我地就冇時間試了。總之今之入住評價係高嘅,一定會再去一試!


露天花園

沒有留言:

張貼留言